Ooperon

  • Corona
  • Over Ons
    • Over Ooperon
    • Vacatures
    • Werkwijze
    • Helpdesk
    • Specialist in NEN 2575
    • VEBON-NOVB Zorglabel
  • Advies
    • Advies op maat
  • Oplossingen
    • Producten
      • Ackermann Clino Systevo
      • Ackermann Systevo Guard
      • Cobs
      • IP-Eye
      • NENpage systeem voor stille ontruiming
      • Ooperon RES.Q pager
    • Systemen
      • Caretech
      • Comvos
      • DECT systemen
      • Domotica
      • Persoonsbeveiling
      • IP DECT-Trace systeem
      • Paging
      • Specialist in personenalarmsystemen
      • Personenzoekinstallaties
      • VoIP Dect
      • Zorgalarmering
  • Cases
  • Nieuws
  • Downloads
  • Contact
    • Contact
    • Locatie en route
    • Helpdesk
Ooperon > Case Gemeente Leeuwarden

Case Gemeente Leeuwarden

In 2017 is aan Ooperon de opdracht gegund voor een nieuw PZI systeem ten behoeve van de BHV organisatie van de Gemeente Leeuwarden. Gemeente Leeuwarden is gelijktijdig met een groot renovatietraject bezig van het bestaande Gemeentehuis.

De gekozen RES.Q PZI oplossing is actief op drie verschillende locaties in de stad Leeuwarden welke zich gedragen als één systeem middels LAN/WAN. Tekstinformatie berichten kunnen vanuit diverse web-based bediencliënts ingevoerd en verstuurd worden. Ook automatische gegenereerde berichten behoren tot de mogelijkheden. Acceptatie of afmeldingen op de pagers geschiedt middels het openbare GPRS/SMS netwerk waarna de meldingen in het centrale systeem gemonitord en bewaakt worden opdat het juiste aantal BHV-ers zich hebben gemeld. Indien niet het juiste aantal BHV-ers reageert zal het centrale systeem alsnog extra BHV-ers oproepen aan de hand van voorgeprogrammeerde oproep- en bewakingstabellen. Middels deze oproepprocedures is de Gemeente in staat om op ieder incident het juiste aantal BHV-ers beschikbaar te hebben.

In het gerenoveerde Gemeentehuis zijn diverse paniekdrukkers gekoppeld op het RES.Q systeem waarbij automatische oproep gegarandeerd is. Ook meldingen vanuit de brandmeldcentrales zijn gekoppeld en worden op een zelfde wijze binnen het RES.Q systeem afgehandeld. Het spreekt voor zich dat alle handelingen binnen het RES.Q systeem worden gelogd.

Contactgegevens

Ooperon B.V.
Mijkenbroek 25
4824 AA Breda
Nederland

T +31 76 57 230 30
F +31 76 57 230 39
KVK 20090273
E info@ooperon.nl

Social media

  • Home
  • Organisatie
  • Werken bij Ooperon
  • Nieuws
  • Oplossingen
  • Producten
  • Systemen
  • Contact
  • Advies
  • Helpdesk
  • Nieuwsbrief
  • Sitemap
  • Privacy statement
  • Algemene voorwaarden

© 2021 · Copyright Ooperon Services B.V. ·

We gebruiken cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft. Als je deze website blijft gebruiken gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.Ok