Serviceverlening en het coronavirus
Het coronavirus houdt ons allemaal bezig, zowel privé als zakelijk. Binnen Ooperon Holding NV doen wij er alles aan om onze dienstverlening zo goed mogelijk door te laten gaan.
Zowel in de uitvoering van de projecten als in de service naar u als klant. Onze eerste prioriteit heeft de gezondheid van onze medewerkers en van de medewerkers van de partners, onderaannemers, ZZP-ers, leveranciers, klanten, opdrachtgevers en eindgebruikers. Op kantoor en bij de projecten zijn alle benodigde maatregelen genomen.
De tweede prioriteit heeft het continueren van onze productie en uiteraard ook onze serviceverlening. Wij zullen ons in blijven spannen om de werkzaamheden in de service doorgang te laten vinden en op deze wijze onze dienstverlening voor u te continueren. Ondanks dat een aantal van onze collega’s vanuit huis werkzaam zijn, zijn zij per email goed bereikbaar. Wenst u
telefonisch contact, stuur dan een bericht naar hulp@ooperon.nl . Één van de servicemedewerkers zal dan contact met u opnemen.
Service op locatie
Voor wat betreft onze serviceverlening bij u op locatie zijn wij genoodzaakt de adviezen vanuit de overheid/RIVM op te volgen. Bij het maken van een afspraak zal onze servicemedewerker aan u
vragen of er sprake is van een van de verschijnselen die bij het coronavirus op kunnen treden. Wij rekenen er, voor uw veiligheid maar ook die van onze servicemedewerkers, op dat u naar alle
eerlijkheid zult antwoorden.
Verder beschikt onze servicemedewerker over beschermingsmiddelen in zijn service auto, ook zal hij regelmatig zijn handen wassen en zal hij u bij aankomst en vertrek geen hand geven en houdt hij gepaste afstand. Wij vragen u deze maatregelen te respecteren en bij een bezoek ook in acht te nemen. Wanneer onze servicemedewerker twijfels heeft bij zijn bezoek, zal hij het servicebezoek staken en met u een nieuwe afspraak op een later moment in plannen.
Als een afspraak wordt afgezegd zal indien mogelijk de bezoeken opnieuw worden ingepland naar een later stadium, bij overmacht behouden wij ons het recht voor deze afspraken naar eigen inzicht
en planning te herzien.
Heeft u vragen of suggesties ter ondersteuning en verbetering van onze dienstverlening, nodigen wij u van harte uit om deze met ons te delen.
Hartelijke groet namens alle medewerkers van Ooperon.